Одесса, ул. Ланжероновская 26 (вход со двора)

Умови повернення та обміну товарів

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12), протягом 14 днів, не рахуючи дня продажу, покупець має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він його придбав, якщо товар не відповідає за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром чи з інших причин і не може бути використаний за призначенням.
Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не був використаний, а також збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
Повернення та обмін фольгованих повітряних кульок
Обмін та повернення фольгованих повітряних кульок здійснюється протягом 14 днів з дня покупки тільки за наявності виробничого браку, яким вважається:
  • клапан відсутній або не розкривається (якщо він передбачений у кульці);
  • заводський брак друку малюнка;
  • неправильна форма вирубки кульки.
Повернення та обмін латексних повітряних кульок
Згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 року № 172 (http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1023-12) «Про реалізацію окремих положень Закону України „Про захист прав споживачів“», латексні (резинові) надувні кульки обміну та поверненню не підлягають.
Обмін бракованих латексних повітряних кульок можливий, якщо кулька:
  • покрита плямами;
  • має неправильну форму.
Для розгляду претензій приймаються кульки, у яких збережено товарний вигляд. Надуті, використані, а також знижені кульки не підлягають поверненню та обміну. Надуті без використання професійного газового обладнання (редуктора), передуті (внаслідок чого лопаються або здуваються), надуті кілька разів, неправильно зберігані (зі складками), пошкоджені при розпакуванні кульки не є бракованими. Їх обмін і повернення неможливі.
Тематичні кульки (наприклад, для Нового року, Дня святого Валентина, Дня знань та ін.) не обмінюються через сезонний попит на ці дизайни.
Процедура повернення
  1. Повернення товару здійснюється за рахунок покупця.
  2. Повернення приймається тільки після того, як покупець надіслав фото з позначеним браком (якщо він візуально важко помітний), і менеджер підтвердив цей брак. Якщо брак не видно на фото, покупець повинен описати причину повернення словами.
Made on
Tilda